capatul lumii

misionara

treceau şi se petreceau de
parcă înotau într-o mare
de apus trăgeau cu boabele disperării
crescute-n frunte mrejele din
capătul lumii. suspinam absurdului
explodând ca o lumină în
mijlocul ploii limpezind curajul mă
simţeam tot mai singură, şi tot
singură îmi fabricam cu mainile febrile fluturi
decupam din trupul cerului încărcat
cu florile de mai.
o sa cadă, îmi zic,
da.
sunt foarte sigură.
singuratatea mea perfectă
îmbracată în haine cenuşii
precum
dealurile asatea împrumutate şi n-am să tac ba
o să trag fără să ştii de capătul lumii
tactil/pipăind vulgar căderi subterane.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

